
Meezingmiddag met De Bent in Het Klooster
Algemeen 93 keer gelezenWAALRE – Na het succes van vorig jaar keert muziekgroep De Bent op donderdag 25 juni terug naar Het Klooster voor een gezellige meezingmiddag. Tussen 14.00 en 16.30 uur kunnen bezoekers genieten van bekende nummers uit de jaren 50, 60 en 70, aangevuld met diverse countryklassiekers.
De Bent bestaat uit vijf ervaren muzikanten die al bijna twintig jaar samen optreden. De groep is bekend van eerdere meezingavonden in onder meer De Wolderse Wever en café De Volmolen. Met een bijzondere bezetting van viool, basgitaar, ritmegitaar, sologitaar en cajon brengen zij een gevarieerd repertoire ten gehore.
Om het meezingen gemakkelijk te maken, worden de songteksten op een scherm geprojecteerd. Bezoekers kunnen daardoor volop meedoen met de bekende liedjes.
Toegang
De middag vindt plaats in Het Klooster in Waalre. Leden van de Senioren Vereniging Waalre betalen 5 euro. Niet-leden betalen 7,50 euro. De organisatie hoopt opnieuw veel muziekliefhebbers te mogen verwelkomen voor een gezellige en muzikale middag.















